onsdag 9 april 2008

2 dagar och 2,5 timme kvar

Sen får jag gå på min första hela lediga helg sen jag började jobba. Det ska bli skönt. Fast det har inte varit några problem att jobba så mycket eller så många dagar i rad. Får se hur jag känner efter 8 dagars passet. Men då ska jag inte jobba så nå mer (om jag inte blir akut inringd då) så det kommer säkert inte kännas nåt speciellt.

Är iallafall totalt less på all snö. För min del så får det gärna sluta snöa. Jag vill ha sommar nu. Tänkte klippa mig men eftersom jag aldrig har en aning om hur mycke jag ska klippa mig förrän jag får nåt infall när jag redan är där så ska jag vänta tills det blir varmt. Ifall jag får för mig att klippa bort en del. Och nej Sara, du får inte följa med och bestämma hur lite jag ska klippa mig.

På lördag ska jag ut till njurunda och äta middag. Mona, Elin och Frida ska komma och fira pappa så då ska dom komma på middag. Jag hoppas vi ska äta nåt gott.
Får se vad som händer resten av helgen. Tänkte försöka att bara ta det lugnt så jag får riktigt känna att jag är ledig. Ligga och jäsa på soffan eller nåt. Var ett tag sen jag gjorde det.

Ska försöka ragga skjuts av pappa hem på fredag. Lär väl förmodligen inte gå så bra men det skadar ju inte att försöka. Isåfall kanske jag kan övertala honom att svänga förbi max. Är så sjukt sugen på max mat så det finns inte. Har varit det sen det var några som åt det här på jobbet för ett tag sen. Är sugen på kina mat också men inte lika sugen. Och inte kombinerat.

Annars är det väl rätt lugnt. Ska reda ut lite saker imorron och sen hem en sväng och sova lite och byta kläder innan jag ska ner på stan igen. Måste handla också. Gjorde det i måndags med pappa men man kan ju inte komma ihåg allt så jag måste kompletterings handla. Bara några saker och om jag vill ha nåt gott till helgen. Eller om den där andra människan kanske vill ha nåt.

Ja då var det bara 2 dagar och 2,15 kvar till min helg. Hejdå.

Inga kommentarer: