lördag 16 februari 2008

Utgång med partyfolket från förr

Utgång ikväll. Blir förhoppningsvis inte en likadan bakfylla som förra gången iallafall. Och jag hoppas verkligen det blir roligt på krogen.
Dom som ska ut är: Elin, Therese, Jessica, Sabina, Ida, jag, Annika m.fl.
Sen ska båda Sara ut och lite annat folk. Så jag hoppas på det bästa.
Måste bara lyckas pallra mig in i duschen men jag fastnade här, eller ja vid NL.

Hade en full vecka kändes det som så dagarna flöt på fort och helgen kom fortare än den nånsin gjort.
I måndags fixade jag nytt pass och leg, i tisdags var jag med Sara hela dagen, i onsdags var jag på ett helt värdelöst möte på ams, i torsdags ringde ams kontakten och sen tvättade jag hela dagen och vid 17 tiden for jag ner på stan och gick på systemet. Igår for jag ut till njurunda och fixade lite saker hos mamma och pappa. Eftersom datorn inte funkade som jag ville hann jag bli förbannad några gånger innan jag åkte hem också.
Och imorse vaknade jag också var det helt plötsligt lördag.

Hur kommer det sig att det alltid är så att det inte händer nåt på jättelänge och när nån väl kommer på nåt att göra så kommer alltid nån fler på att man ska göra nåt samma dag!?
Några andra som jag inte träffat på jättelänge ska ses ikväll och äta tacos och spela spel och så. Hade varit jätteroligt att vara med där också men nu går ju inte det. Hade lovat Elin och dom innan. Men det känns jättetråkigt. Men det är ju allmänt känt att man inte kan vara på 2 ställen samtidigt.

Nu måste jag röra mig härifrån. Ha en bra kväll.

Inga kommentarer: