lördag 2 februari 2008

Det blev utgång ikväll

Efter så extremt mycket velande bestämde jag mig 15 minuter innan det var försent att köpa förköps biljett för att gå ut ikväll. Var sugen på att se Petter (på stadshuset) men inte säker på att jag egentligen hade råd men nu ska jag ut iallafall. Ska förfesta hos Anna och sen ska jag ut. Är rätt mycke folk som ska dit har jag hört så jag hoppas det blir roligt.
Behöver ju inte köpa alkohol iallafall. Har kvar av det jag köpte på båten också fick jag lite cider när jag var hem till mamma och pappa idag efter jag, pappa, brorsan och Mattias varit och ätit på stan.

Annars har jag inte gjort så mycke i veckan. Tränat en del, varit lite på stan och sen kommer jag faktiskt inte ihåg. Sovit alldeles för mycke.

Kollade på världens roligaste fotbollsmatch i måndags. Jag och Sara for till nordic och kollade på Essvik - Heffners och det var svinkul. Det vart så mycke bråk så jag och Sara satt mest och skrattade.

Var på Maries street dance pass i tisdags också. Det var jätteroligt. Hon var jätteduktig. Har inte varit på nåt av hennes pass förut men det skulle jag lätt kunna göra om. Blev riktigt svettig och mysig och hade träningsverk dagen efter, precis som det ska vara.

Måste börja göra mig i ordning om jag ska komma iväg till Anna nångång. Kanske borde käka också så det inte blir en sån mongofylla. Aja.. hejdå.

Inga kommentarer: