lördag 9 februari 2008

Lördag

Hade en supertrevlig middag med Therese. Vi pratade hur länge somhelst och hann nog med alla vi hade nåt att säga nåt om. Precis som man ska när man inte träffats på länge. Vi sa som vanligt när vi gick att det här måste vi göra om oftare och det hoppas jag verkligen vi försöker med den här gången. Jag ska göra mitt bästa och det kommer säkert hon också göra. Har redan blivit erbjuden att komma till henne ikväll. Måste bara få tag på Sara och kolla om vi bestämde nåt, vilket jag har för mig. Men ses inte jag och Therese till veckan så ses vi till helgen. Hon berättade att Jessica F kommer hem samma helg som Elin så då hade dom tänkt gå ut och undrade om jag ville följa med. Och det låter ju trevligt.

Annars har jag inte gjort så mycket. Tränat. Min mobil har börjat gå på högvarv vilket jag inte förstår men det är trevlig. Har pratat med hur många somhelst. Till och med folk jag inte pratat med på jättelänge vilket känns roligt och tråkigt på samma gång. Roligt för att det var längesen och tråkigt för att det säkert kommer ta tid innan vi hörs igen. Kompisar som man inte pratar med längre. Som mer blivit som bekanta men som man varit jättetajt med förut.

Har kommit fram till att det är väldigt svårt att tycka illa om nån som är snäll. Alltså inte så att man bara bestämmer sig för att tycka illa om personen utan man stör sig på nåt som man ska prata med personen om, också får man nåt gulligt sms eller nåt och alla dom "irriterad" känslorna bara försvinner. Även om man tycker att personen är dum/jobbig och man vet att man borde prata med den om vissa saker så skjuter man alltid det åt sidan så fort allt känns bra igen. Kanske lite dumt men blir det bråk så förstör man bara det som var så bra. Eller hur man nu ska förklara.

Aja, ska fundera på vad jag ska äta och sen kanske göra den maten också. Ha en bra kväll!

Inga kommentarer: