tisdag 5 februari 2008

5 underbara dagar

Har haft 5 (räknat med idag) helt underbara dagar. Har bara gjort sånt som jag verkligen ville göra och ingen var i vägen.
Lördagen ute var jättebra och jag kan inget annat än vara glad att jag gick ut. Det blir roligare när man inte går ut så ofta och när man verkligen verkligen vill.
På söndagen var Anna här hela dagen och levde bakfylle liv med mig. För bakfulla var vi. Som jag vet inte vad. Men det blev en mycke trevlig dag och kväll och jag kom inte i säng speciellt sent heller.

Igår kom Sara hit och vi kollade på dom Sex and the city avsnitt som hon inte sett och hade jättemysigt. Råkade vara uppe till 4 men det är sånt som händer. Hon kom inte förrän vid 8 tiden och vi hade en massa att prata om, därför vi blev uppe så länge.

Ska snart åka ner till stan och träna. Får se om jag kör 1 eller 2 pass. Annars kör jag det andra passet imorron. Beror på hur trött jag är efter afron.

Ska hämta min Soda Streamer också. Känns skönt att jag lyckades hitta den så billigt. Den kostar 795 och jag har ett presentkort på 500. Gick på Duka och hittade en för över 2000 och den tänker jag absolut inte köpa. Den såg mycke klumpigare ut också.

Måste gå till bussen snart. Ska bara packa det sista. Hejdå.

Inga kommentarer: