torsdag 21 februari 2008

Datorer

Min dator hemma funkar inte som den ska längre. Den måste omformateras. Mycket störigt. Så nu måste jag få min bror att tömma den externa hårddisken han har som inte är hans så att jag kan lägga över mitt på den. Ska förmodligen köpa en så jag har till senare tillfälle ifall nåt skulle paja. Vill inte bli av med alla bilder och all musik.

Var med Marie i tisdags medans hon fortfarande kunde prata. Hon tog bort sina halsmandlar igår. Nu är hon hemma igen men hon kan typ bara käka glass. Det var mycket trevligt att vara med henne iallafall. Blev bjuden på mat och alltihop. Blev en himla massa pratande som det brukar bli när vi ses. Så allt var precis som det brukar. Jag hoppas du blir bra snart gumman, så du kan göra mer än bara käka glass.

Idag har jag ätit lunch med Therese. Alltid lika roligt att träffa henne. Vi gick på coffee house och åt stans godaste sallad. Helt perfekt. Satt där i ca. 1 timme innan hon var tvungen att gå tillbaks och jobba.
Och när hon gjorde det gick jag till bussen och åkte ut till njurunda. Det jag var här och fixade förra fredagen blev självklart inte som det skulle så jag var tvungen att åka tillbaka hit och göra om precis allt från början. Mycket drygt men nu är det gjort iallafall.

Ska tillbaks på en andra intervju imorron. Det känns bra. Ska dessutom göra ett test. Det känns däremot inte bra. Jag tycker inte om test. Förstår inte varför det måste vara en del av arbetsintervjuer. Men men, nu är det som det är. Det förra testet jag gjorde på en intervju gick bra. Inte för att jag fattade hur jag klarade det men ändå. Jag hoppas iallafall att det inte har nåt med geografi att göra, för det är jag totalt värdelös på. På allvar. Så det kommer säkert vara en massa sånt bara för det.

Ska kolla när bussarna går till stan så jag kommer hem igen. För här kan man ju inte sitta hela dagen. Finns säkert nån som kan det men inte jag. Så hejdå.

Inga kommentarer: