onsdag 6 februari 2008

Onsdag

Vet att den dagen inte har varit än men den är redan så inplanerad så jag kan lika gärna blogga om det nu så är det klart sen.

När jag var och tränade förut så träffade jag Elina och Isabell. Det var jätteroligt. Har inte träffat nån av dom på länge. Så imorron ska jag och Elina åka ut till birsta mellan 12-15. Sen ska jag hem och vänta på att kontakten från ams ska ringa 15.30.
Sen på kvällen ska jag äta middag med Therese så jag hinner inte träna imorron som jag hade tänkt.
Också ska jag höra av mig till Elin som jag lovade efter jag pratat med ams.
Kanske borde ringa och ändra på mina försäkringar som jag inte gjort än.

Ska bli roligt att träffa Therese. Har inte träffat henne eller pratat med henne på jättelänge känns det som. Har bara pratat litegrann när man har varit på stan men det har inte varit länge eller mycket. Hon måste ju jobba också så man kan inte störa henne för länge så det blir snabba uppdateringar. Men imorron blir det nog en del catching up. Det ska som sagt bli jätteroligt.

Måste byta sängkläder men jag orkar inte så jag har skjutit på det sen jag kom hem. Eller jag har gjort lite annat nödvändigt, typ diskat och så. Kollat på brothers & sisters. Kanske inte det mest nödvändiga men det är jättebra så det kändes synd att missa det när jag ändå var hemma.

Men ska ta itu med sängen nu. Är så skönt att lägga sig och sova i nya rena lakan. Och jag kommer nog snart gå och lägga mig för träningen idag tog kål på både mig och Sara. Kommer inte ihåg senast det var så skönt att komma hem och duscha och ta det lugnt. Timmen vi tränade kändes som en evighet.

Aja, hejdå.

Inga kommentarer: