tisdag 1 januari 2008

Nyårsafton

2007's nyårsafton var den roligaste jag har haft så långt jag kan minnas. Ingen stress, inge bråk, inge tjafs. Var hemma hos mormor och morfar med mamma, pappa, brorsan, Elin, Frida, Robert, Peter, Eva Julia och Emelie.
På 12 slaget gick vi ut på baksidan och kollade på hela områdets fyrverkerier. Sen gick jag, Elin och Julia ut på framsidan och kollade där. Det roligaste var att dörren slog igen och gick i baklås. Så vi stog där ett tag medans dom försökte få upp dörren inifrån och sen gick vi runt och gick in på baksidan. Det är radhus så det var inte så enkelt som det låter. Men dom som var där vet hur komiskt det var och det är huvudsaken.
Sen var jag, Micke och Emelie uppe till 5 och satt och pratade.
Det var som sagt den bästa nyårsaftonen jag haft på länge så tack till alla som gjorde den så bra!

Kryssningen var också jätterolig. Förutom en incident som upptäcktes på morronen men löste sig runt 11 tiden. Men slutet gott när det gällde den också.
Lägger upp lite kort från allt sen.

Ska hänga med Robin ett tag. God fortsättning!

Inga kommentarer: