lördag 19 januari 2008

Fredag

Var ut och åt igår med Sara. Hon var som vanligt sen men vi hade en jättemysig kväll. Jag vart så mätt så jag inte trodde att jag skulle orka gå hem till henne sen. När vi iallafall lyckades ta oss hem till Sara så tog vi det lugnt och kollade på tv och drack ett glas vin. Jag orkade inte åka hem så jag sov hos henne.
Och idag har vi bara tagit det lugnt tills Sara skulle åka ut till hennes föräldrar. Eftersom hon är en total sista minuten människa så vart det lite stressigt (för hennes del, fast jag och Jasmine sa åt henne att flytta sig från datorn) på slutet men hennes mormor var inte heller i tid så det löste sig fint.

Imorron ska vi ut till min mamma och pappa och äta middag. Sara vill träffa hela familjen så hon ska med ut till njurunda. Får se hur länge vi blir där och om vi hittar på nåt sen.

Ikväll vet jag inte riktigt än vad jag ska göra. Antingen bara vara hemma eller åka till Petra. Får se vad hon och Emma har kommit fram till att dom ska göra. Ska ringa henne nu. Hejdå.

" Will you miss me when I'm gone "

1 kommentar:

Anonym sa...

Hallå där! Hur är läget? Jag hörde att du sökt jobb på Eniro, hur har det gått? Intervjun som jag var på var på Fresks, ska få svar nu i veckan om jag får det eller inte. Men jag håller tummarna :) Kram