söndag 6 januari 2008

Förtrollad

Har varit på bio med Sara. Vi tänkte se American Gangster men då hade jag varit tvungen att ta taxi hem så det blev inte så. Vi gick på "Förtrollad" istället.
Vi kom fram till att det var en tjejfilm ganska snabbt. Den var ganska rolig men enligt mig var det för mycke kärleks-crap i den. I slutet av filmen hade jag kläckt ur mig en del whatever åt vissa saker. Ska inte avslöja nåt för den som vill se den.
Det klart bästa i filmen var Patrick Dempsey och hans helt perfekt bittra sätt att se på saker. T.ex. att det inte finns nåt som äkta kärlek och lyckliga slut (välkommen till verkligheten). Hans inställning passade mig perfekt. Ja tills den försvann. Det var då alla whatever kom in i bilden.

Nu måste jag packa på allvar för det gjorde jag ju självklart inte förut. Men jag åt. Och kollade på tv. Sen var det bara att pallra sig iväg till bussen och då hann jag inte göra så mycke mer. Så god natt och hejdå.

Inga kommentarer: