fredag 4 januari 2008

Fredag

Klev upp och var kanske tröttast i hela världen. Släpade ner min tvätt som var alldeles för mycke för en människa att bära. Men ner till tvättstugan kom jag och sen var det bara att sätta igång. Så sen tvättade jag till klockan 17. Hann som tur var med alltihop. När tvätten var klar dammsög jag lägenheten och sen tyckte jag att jag var klar med att vara duktig idag så sen kollade jag på vänner.

Tills jag hittade en Marie på msn (som numera är internetinnehavare) så nu ska jag snart åka till henne och sova där. Ska bli kul. Var så längesen jag träffade henne känns det som. Har inte träffat henne sen förra året, vilket självklart låter jättelängesen eftersom det varit nyår. Jag ska iallafall snart packa ihop mina grejer och åka dit. Måste bara komma fram till vad jag ska ta med mig. Kommer förmodligen inte komma fram till det av att sitta här.

Och Elina är påväg hem från Borås så då kanske man får träffa henne i veckan. Det ska bli såååå roligt. Träffade henne en sväng på stadshuset på juldagen men då hann vi inte prata så mycket.

Har inte bestämt mig hur jag ska göra med Sthlm än. Skulle vara skönt att åka bort igen, vet ju inte när jag kommer iväg härifrån igen. Men nu är Marie ledig en del, Sara är hemma och Elina är hemma. Visserligen rör det sig ju bara om 3 dagar. Och åker jag kanske jag kan träffa Elin och det skulle också vara jätteroligt. Ska fundera lite till. Har några dagar på mig.

Nu måste jag flytta på mig om jag ska få med mig nåt till Marie. Ha en bra kväll!

1 kommentar:

Anonym sa...

hej snuttan! här är my blogg
www.mrsstroitlerbob.blogg.se
love u! =)