fredag 18 januari 2008

. . .

Har inte gjort nåt speciellt dom senaste dagarna. Eller ja, jag var på Sundsvall Music Awards i onsdags. Det var visserligen nåt speciellt. Och det var jätteroligt. Tack Salle.
Fick med mig Anna också. Så vi panik bytte om och var äckligt nära att se likadan ut men jag bytte linne i sista stund vilket jag är väldigt glad att jag gjorde. Lyckades hamna i tidningen också. Jag är väldigt glad att bilden är svartvit. Allt ser bättre ut så.
Kvällen var iallafall väldigt rolig. Fick gratis alkohol också vilket aldrig är fel. Träffade lite folk jag inte träffat på länge och det är ju alltid roligt.

Är väldigt glad att jag blev påmind om hur du egentligen är. När jag såg dig saknade jag dig först men sen såg jag den sidan jag aldrig hade fixat. Och det är jag jätteglad över. Det som fanns kvar försvann då. Så tack för det.

Ska träffa Sara ikväll som jag inte träffat så mycke sen hon kom hem från Gran Canaria. Det ska bli roligt. Får se vad vi hittar på. Ska nog ut och äta iallafall. Hon är just nu ute och irrar runt i skogen så hon skulle ringa när hon kom hem.

Du suger och ljuger. Jag hoppas du är stolt över dig själv. Jag antar att du inte trodde att jag skulle fatta nåt men dina lögner är inte speciellt bra. Bara så du vet. Men jag tänker inte låta din skit få mig på dåligt humör. Det har du lyckats med så många gånger redan.

Inga kommentarer: