fredag 4 januari 2008

Arn

Har varit på bio med min familj och sett Arn. Hade inga förväntningar alls så den var helt okej. Lite seg kanske. Jag och brorsan satt och kollade på klockan sista halvtimmen. Kommer tydligen komma fler filmer som man kanske måste se för att få veta hur den slutar. Och nyfiken som man är så kommer man väl göra det.

Ska tvätta imorron så jag har grejat en massa med det. Har lite för mycke tvätt så jag får väl se hur mycke jag kommer hinna tvätta. Men jag hoppas på allt såklart. Har ändå 5 timmar på mig. Om jag kommer upp i tid till tvättiden då. Och det vet man aldrig.

Måste börja träna också. Det börjar märkas väldigt väl på ställen man inte vill. Men Sara (N) är också inne på det så förhoppningsvis går det bra. Marie var också sugen. Ska försöka träna på söndag och sen kommer man förhoppningsvis in i att träna några gånger i veckan.

Blir lugnt i helgen. Har varit så mycke alkoholintag i jul så det är helt sjukt. Fast om man jämför med en viss annan person så ligger jag i lä. Men det har blivit mer än vanligt, fast det fanns ju anledning. Morfars 80 årsdag, jul, nyår osv.
Men nu blir det ändring på det. Träning och mycket mindre alkohol måste ju ge nåt bra resultat iallafall tycker jag. Visserligen beror väl det på vad jag trycker i mig istället för alkohol t.ex. chips, dip, popcorn, cola. Lär väl måsta dra ner en massa på det med. Annars spelar det ju ingen roll.

Ska kolla om jag glömt nåt som ska tvättas, annars ska jag inta position framför tv'n. Vi hörs.

Inga kommentarer: