söndag 6 januari 2008

Helgen

Helgen har varit jättebra. Tvättade och grejade hela fredagen tills Marie skrev att hon ville ha sällskap så då for jag dit. På lördagen var jag hos henne till ca. 17 och sen for jag direkt till Anna där jag blev bjuden på middag. Sen la vi oss i soffan och kollade på Sagan om dom 2 tornen på tv. Fast vi pratade mest och käkade efterrätt (smulpaj, mums!) + massa annan skit. Filmen var klar vid 23.50 så då rullade jag hem. Tur att det är nerförsbacke annars hade jag nog inte orkat gå.

Idag har jag bara tagit det lugnt. Handlat lite med Robin. Och snart ska jag käka och åka in till stan och gå på bio med Sara.
Imorrn bär det av till Sthlm igen. Ska till mormor och morfar. Mormor fyller 75 så det kan ju vara trevligt att vara där ett tag. Kommer hem igen på onsdag eller torsdag så det blir inte så lång vistelse. Men det är så sällan man är där och jag gör ju ändå inget just nu så jag tyckte att jag lika gärna kunde följa med. Dessutom slipper jag sundsvall ett tag och det är alltid välkommet. Har ju ingen aning om när jag kommer härifrån igen. Förutom när pappa fyller 60 men det är ju några månader kvar tills dess.

Ska träffa Elina när jag kommer hem och det ska bli roligt. Ska fika med Sara och Daniel också. Måste komma ihåg att säga till Sara att det blir på torsdag eller fredag bara.

Ska laga lite mat nu och börja fundera på vad man ska packa med sig. Hejdå.

Inga kommentarer: