fredag 28 december 2007

Sthlm imorgon

Åker till sthlm imorron. Ska bli så skönt att fira nyår någon annanstans. Slippa all hysteri och panik att man "måste" göra nånting.
I sthlm ska vi först fira morfar som fyller 80 år, ska åka båt (Birka Paradise) och sen ska vi hem till mormor och morfar och fira nyår.

Och Sara har åkt till Gran Canaria för att fira nyår där. Det lär ju också vara jätteskönt. Hon skrev att dom hade bra väder iallafall.

Har börjat använda min nya mobil som jag fick i julklapp. Hade lite separationsångest från min fina vita men när jag pratade med Sara gjorde den sig påmind om varför jag skulle byta från första början så jag bytte igårkväll.

Fick även en trevlig överraskning igårkväll. Uppskattades mycket så tack så mycket!

Kommer förmodligen inte blogga mer det här året (tror inte att jag kommer hinna det) så jag antar att det enda jag kan säga är att jag hoppas alla har en bra nyårsafton och Gott Nytt År!

Inga kommentarer: