tisdag 18 december 2007

18 december 2007

Har varit med Marie idag. Det var jättemysigt. Vi gjorde absolut ingenting alls. Eller vi låg i hennes soffa och kollade på första Sagan om ringen. Har bestämt att jag ska se alla 3 igen och hon tyckte det lät roligt. Så nu har vi avverkat den första.

Har fixat biljetten till juldagen också. Så det känns bra. Nu vet jag vart jag ska vara då också. Och att Sara och co fick sina också. Vi blir ett helt gäng som ska dit. Kommer säkert bli jätteroligt. Jag hoppas det iallafall. Tror aldrig jag har haft tråkigt när jag har varit med dom och det är ju ett bra tecken.

Måste försöka släppa vissa saker som jag ändå inte kan göra nånting åt. Det är svårt men jag måste för min egen skull. Ska försöka att inte tänka på det. Men det är skönt att veta att jag kan ringa till min kära darling och vräka ur mig allt eftersom hon alltid förstår mig. Älskar dig Sara. Det ska bli så kul att du kommer hit på fredag. Och jag hoppas du stannar till februari.
Puss.

Elina kommer hem på torsdag!!!

Inga kommentarer: