torsdag 13 december 2007

Plugga

Tror jag ska börja plugga till hösten. Känns som det skulle vara bra. Sen pratade jag med ams och dom kommer skicka mig på nån skit till våren eftersom jag varit arbetslös i över 3 månader. Sist jag gick på nån sån skit så var det totalt värdelöst. Vi gjorde inte ett skit förutom då vi for och bowlade eller när vi fjantade på med annat. Det gav absolut ingenting alls. Jag hoppas jag har ett jobb innan dess.

Annars har jag inte gjort så mycke. Sov iallafall inte så superlänge imorse vilket känns skönt. Imorron ska jag handla julklappar. Måste komma ihåg att be brorsan att han ska ta med sig kameran till jobbet så jag kan hämta den. Behöver den i helgen. Ska bara ta det lugnt men ska ta kort på metso cup.

Om ungefär en vecka kommer Sara hem. Ska bli jätteroligt. Vi ska ta en dag och bara göra knasgrejer som bara hon och jag brukar göra. Lär väl sluta med kaos som vanligt men det är alltid lika roligt.

Har redan ångest för juldagen. Då man ska ut på krogen och det kommer vara fullt med folk överallt så man knappt kommer komma in nånstans om man inte går ut vid 21-22 tiden. Och då kommer kvällen förmodligen kännas som en hel evighet. Men men, det blir säkert bra tillslut. Har man inga förväntningar blir det sällan dåligt.

Ska kila iväg och duscha nu. Men först ska jag nog städa lite. Om jag orkar. Hörs.

Inga kommentarer: