onsdag 31 oktober 2007

Sara

Sara bestämde sig idag för att stanna i Sundsvall tills på söndag. Ett jättebra beslut enligt mig och Emelie. Hon är också hemma från Gbg och ska stanna tills på söndag. Så nu blir det utgång på lördag. Jag som egentligen inte har råd men det är inte ofta dom är hemma samtidigt så man får väl offra sig. Ska iallafall bli jätteroligt att festa med dom båda 2 igen. Har inte gjort det sen jag var i Gbg i augusti, och det var ju ett tag sen.

Var på stan idag och fikade och snackade skit med dom 2 och sen gick jag och tränade. Det var skönt. Måste komma igång igen. Det är ju roligt och det är jätteskönt när man är klar. Det sega är bara att ta sig i kragen och gå/åka dit. Men det är väl en vanesak. Det gick bra sist jag höll på och tränade en massa så. Det är bara att bita ihop.

Hittade ett linne på Vero Moda som jag vill ha. Ett jättefint. Jag vann ju ett presentkort där så linnet blir iallafall liiiite billigare än vad det skulle vara annars. Men problemet är ju att jag egentligen inte har råd. Kanske kan få ett sympati bidrag av min pappa om jag pratar lite snällt med honom.
Han ringde idag efter han pratat med mamma och hört att jag inte fått några pengar än och sa att jag fick låna av dom. Har funderat på det och i början tyckte jag att det var ett dumt förslag för det känns jobbigt att vara skyldig mina föräldrar pengar. Men sen funderade jag lite till och det är ju bättre att låna av dom istället för att göra slut på sparpengarna. Så jag får se hur jag gör.
Helst av allt vill jag ju självklart ha ett jobb, men det är ju inte det enklaste att få direkt. Fick ett tips idag iallafall som jag ska kolla upp.

Måste käka nåt. Sen ska jag kolla på "Grey's...." Hejdå.

Inga kommentarer: