torsdag 25 oktober 2007

Shoppingdjävulen i mig

Råkade shoppa litegrann idag fast jag egentligen inte skulle. Det blev 2 linnen också fick jag en t-shirt på köpet. Sen hittade jag 2 par skor som jag vill ha för ca. 1000 spänn styck. Också var jag på systemet. Men shoppingdjävulen i mig är inte nöjd. När man väl har börjat är det väldigt svårt att sluta. Som tur var stängde affärerna så jag hade inte så mycke annat väl än att åka hem. Tyckte lite synd om Sara som inte köpte nåt alls. Men vi ska nog på stan igen på lördag så då hittar hon väl nåt också förhoppningsvis.

Och imorron kommer Sara S. Kommer bli kung på lördag när vi ska ut. Ska förfesta med Sara N också möter vi upp dom andra ute. Ska ha nåt av mina nya linnen då. Har ingen aning om vad jag ska ha mer men det löser sig. Jeans kanske..?

Min mamma fyller år idag. Om nån pratar med henne glöm inte att säga grattis.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hehe, hor att akassan kommit igang nu iallafall :) Hur ar det annars? Tanker pa dig! Kram