måndag 22 oktober 2007

. . .

Efter min 2:a katastrofala födelsedag låg jag på min soffa i en veckan och gjorde så lite som möjligt på så lång tid som möjligt. På lördagen fick jag nog och bestämde mig för att supa skallen av mig istället.
Så jag ringde Sara N som självklart tyckte att min idé var bra. Så vi förfestade hos henne och sen gick vi ut. Först löste vi in oss på stadshuset sen gick vi och hängde av oss på Oleary's. Där drack vi en drink. Sen gick vi över på f.d. Coppers och där träffade vi Dennis som bjöd på en drink (o.s.v.) och sen gick vi tillbaks till Stadshuset. Där träffade vi Daniel som jag inte träffat på jag vet inte hur länge. Han bjöd på en drink och sen hade vi jätteroligt resten av kvällen. Vad jag kommer ihåg. Jag vet att vi gick tillbaks till Oleary's och hämtade grejerna och att vi åt på max. Klockslag har jag ingen aning om.

Hade världens baksmälla på söndagen men det var lätt värt det. Kände redan innan att det hängde på den kvällen om jag skulle ligga en vecka till på min soffa eller inte. Men kvällen blev den klart bästa på länge. Synd bara att den inte var en vecka tidigare. Men men, man kan inte få allt man vill.

I fredags gjorde vi ett försök till. Då kom Daniel och förfestade med oss också. Det var jätteroligt. Han bjöd på allt hela kvällen vilket var ännu roligare. Och billigare. Så vi 3 (jag, Sara och Daniel) var först på Stadshuset och sen på Oleary's. Sen käkade vi på kebab city. Pratade med Daniel och Sara på lördagen för att pussla ihop kvällen. Var längesen jag drack så mycke och det var jätte jättelängesen jag hade minnesluckor. Men vad jag kommer ihåg så hade jag roligt så jag klagar inte. Blev inte människa igen förrän idag men det var det värt.

Så nu väntar jag bara på att det ska bli fredag så min älskling Sara kommer hit från Gbg. Det ska bli så himla roligt. Har inte träffat henne sen jag var i Gbg hos henne och det var i augusti. Ska ut med henne på lördag för hennes syster fyller år. Det ser jag fram emot.
Har förhoppningsvis fått pengar från a-kassan då också. Om inte dom bestämmer sig för att jävlas lite mer. Och det vet man ju aldrig.

Inga kommentarer: