tisdag 2 oktober 2007

Hej hej

Har varit lite inaktiv här har jag fått höra så jag tänkte att jag får väl styra upp det då.

Har inte gjort så mycke på sista tiden. Tränat mest. Det "största" jag gjort är väl att jag var tills Sthlm i helgen. Träffade massa släkt, åkte båt och kollade på Singing in the rain. Det var jättetrevligt. Träffade Elin som jag inte träffat på en evighet kändes det som. Och Robert hade jag inte heller träffat på jättelänge. Vi var sammanlagt 14 pers.

Till helgen blir man ett år äldre. Jag hoppas på en väldigt trevlig lördag med mina speciellt inbjudna darlingar. Haha. Känn piken! Dinah du vet vem jag menar.
Näe men seriöst det ska bli jätteroligt. Är fortfarande vissa som inte riktigt vet om dom kommer men jag hoppas alla som kan komma (och får komma) kommer.

Måste städa och greja lite. Har varit iväg med panten som stog i köket. Det blev lite mer än 300 kr. Ett stort tack till Anna som hjälpte mig med skiten. Nu måste jag bara fixa resten innan helgen också. Men det hinner jag.

Ska träna imorron och sen umgås med Marie ett tag. Och på torsdag ska jag tvätta i stort sett hela dagen. Hade kanske tänkt hinna med ett body pump pass på kvällen men jag får se hur jag gör med det. Och på fredag ska jag fixa systemet så jag kan ta det lugnt på lördag tills alla ramlar in. Kommer förmodligen ta det lugnt lite för länge och få panik istället. Jag är expert på att göra så. Hehe.

Ska fixa bort mina fina tidningshögar nu. Hejdå.

Inga kommentarer: