söndag 7 oktober 2007

Också var man 22

Fyller år idag, grattis till mig. Hade förfest igår som som vanligt blev kaos.
Åkte ner på krogen med min gumma som stog vid min sida hela kvällen, (MYCKET tacksam för det) Johanna. Vi gick på Oleary's. Var där i kanske 30 minuter innan vi kom överens om att tråkigare kunde man ju faktiskt inte ha.
Träffade min älskade Victor och stog och kramades med honom tills jag tror han somnade. Sen gick vi på max. Fiskade upp Sara N på vägen som såg lite vilsen ut. Satt på max i kanske 1 timme i stor brist på annat och pga att vi väntade på nån som till slut kom och åt.

For hem, försökte sova. Somnade 5 vaknade 8, städade undan allt (tog typ 1 timme), försökte somna om, somnade 10. Vaknade självklart igen klockan 12 och försökte känna efter om det verkligen kändes som jag fyllde år. Hittade inte den känslan nånstans. Somnade om och sov tills det var en halvtimme kvar innan bussen jag skulle med gick och fick självklart svinbråttom.
Åkte ut till njurunda och var med familjen. Gick halvbra. Fick presenter, bästa var väskan jag fick av brorsan, åt en massa mat och tårta, umgicks, for hem.

Har kommit fram till att från min förra födelsedag och till den här har varit det värsta året jag kan komma ihåg. Och det är HELT ärligt. Det har bara varit skitsaker från början till slut. När man trott att man ska kunna slappna av så dyker det upp nåt nytt. Ska det bli bättre nu då!? Och om det inte blir det fattar jag inte hur jag ska orka med mer skit.

Inga kommentarer: