onsdag 24 oktober 2007

Kuk a-kassa

Dom är verkligen riktigt dålig. Jag har varit arbetslös sen 5:e juli och fortfarande inte sett några pengar. Nu ringde jag och snackade med dom och snäll som dom är så kommer jag få hela 3000 spänn imorron. Bara för att dom inte skickat ut kassakorten för oktober. Så nu ska jag fixa allt över internet så jag kan överleva.

Annars har dagen varit bra. Sov 2 timmar mindre än vad jag brukar göra, vilket bara var bra. Sen for jag ner på stan och åt lunch med Daniel. Jättetrevligt. Sen åkte vi ut till njurunda för vi båda hade lite saker vi skulle fixa och sen skulle han hämta upp mig igen. Han är snäll han.

Har skrivit ut en massa CV's så jag kan söka fler jobb. Ska väl tillbaks till ams snart och dom blir nog inte så glad om jag säger att jag inte gjort ett skit. Har jag en konstig känsla av. Ska greja lite till innan jag åker in igen. Måste prata lite med mamma också som förresten fyller år imorron. Så jag måste springa på stan och kolla om jag hittar nåt åt henne också. Imorron, eftersom vi ska fira henne på fredag. Shit! Aja det löser sig säkert.

Ska gå nu. Hejdå.

Inga kommentarer: