måndag 29 oktober 2007

Man ska inte ropa hej..

Kommer inte ihåg slutet. A-kassa pengarna har jag inte sett röken av än. Jag ringde och pratade med dom och dom sa "prata med banken" också gjorde jag det och dom sa "vi kan inte göra nåt". Nu väntar jag iallafall på en avi som aldrig kommer (skulle ha fått den i fredags) så jag får väl ringa tillbaks till dom igen och fråga vad dom håller på med. Blir så j*vla less! Kan dom inte fixa en endaste grej!?

Var ut i lördags. Det var verkligen jätteroligt. Var först hemma hos Sara N och förfestade och sen träffade vi Sara S på Stadshuset och sen gick vi på Oleary's. Där fanns det en massa folk jag kände. Alltid kul att träffa folk man inte träffar så ofta. Även om det är på fyllan och man kanske inte riktigt kommer ihåg det på engång dagen efter.Idag har jag bara tagit det lugnt och varit hos Marie. Ätit gott och pratat en massa. Jättemysigt. Får se om jag ska träffa Sara sen eller hur det blir.

Elina jag saknar dig. Men det är väldigt roligt att följa med på din resa härifrån. Ni verkar ha det jättemysigt. Är riktigt avundsjuk på dig. Kramar!!

Inga kommentarer: