måndag 5 november 2007

Man kan inte ändra på någon

Tråkigt men sant. Det är nånting varje människa måste fixa själv. Problemet är bara dom som inte fattar själv att man inte kan bete sig som dom gör. Dom som bara sårar andra och aldrig tycker att dom gör nåt fel. Jag hatar såna människor. När tänkte du vakna upp och kliva ur din egen lilla bubbla, kliva ut i det riktiga livet och inse att det är dags att sluta bete sig som en hora!?
Du hade världens chans att låta henne släppa saken och försöka göra det bästa som går i en sån situation men inte ens det kunde du göra. Och vad fan var det för svar du skickade!?
Jag trodde att jag kände dig men under alla år som du och jag har umgåtts trodde jag aldrig att du var en person som skulle kunna sjunka så lågt. Och tro mig han har fått sitt så du kan sluta tycka så synd om dig själv. Jag har sån stor lust att säga allt det här till dig så du kanske fattar att jag menar allvar, men jag orkar faktiskt inte träffa dig. För du kommer väl ändå inte ta åt dig av det jag säger, för du kan ju aldrig ha eller göra fel, enligt dig. Som sagt, det är dags att vakna nu.

Har haft en sjukt bra vecka med min darling Sara. Hade jätteroligt ute med Dinah, Sara, Sanaz och Emelie i lördags. Kommer ihåg helt lagomt mycke. Näerå, jag kommer ihåg det mesta. Trodde inte jag skulle känna av det jag drack så mycke som jag gjorde men jag klagar inte. Jag mådde jättebra och hade roligt så. Var inte så jättebakis i söndags heller. Helt perfekt.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bra skriver gumman :) man kan ju bara hoppas att det leder till ett uvaknande, men hur stor är den chansen?! Men låt henne fortsätta leva i sin låtsas värld, där hon är perfekt och alla vill ha henne. En dag kommer hon inse vilken patetisk människa hon är, men då kommer det vara försent och det blir hon som får lida mest i slutändan.. Se bara till nu att göra dig av med sånna här "kompisar". Sånna vill man inte ha i sitt liv!!

Anonym sa...

Uppvaknande skulle det stå förståss!