onsdag 14 november 2007

Brandövning på ams

Har varit på ams idag. Pratade med Daniel imorse och vi dömde ut ams litegrann tillsammans innan jag gick till bussen.
Gick först på stan en sväng och hittade ett skitsnyggt linne som jag självklart blev kär i och som jag självklart inte har råd med. Men kanske nästa torsdag. Den som väntar på nåt gott bla bla bla.

På ams gick allt bra. Tog bussen dit eftersom det var svinhalt att gå och eftersom jag pratade med Therese så jag förmodligen inte hade hunnit gå. Också kom jag ut till navet så perfekt så alla bussar stog där och varför ska man då anstränga sig och gå.

När jag satt och pratade med min handläggare så hör vi helt plötsligt ett konstigt ljud. Vi tittade lite skumt på varann innan vi kom på att det var brandlarmet. Så det var bara att ta grejerna och gå. Nere i byggnaden stog en kille från räddningstjänsten så vi fattade att det bara var en övning. Sen gick vi ner till tunneln och väntade där tills nån kom fram till att det var för kallt att vänta så då gick vi in igen. Så nu har man varit med om det också. Har inte varit med på en brandövning sen jag gick i skolan och sista gången var kanske första året på gymnasiet. Det var en annan sak på nivrena men där satte elever som inte orkade gå på lektion igång det lite då och då.

Ska diska lite nu innan Elin ringer. Hejdå.

Inga kommentarer: