måndag 26 november 2007

Helgen och datastolen

Helgen var riktigt bra. Hade roligt ute i lördags med bra sällskap. Förfestade hos Sara sen kom hennes brorsa dit med några kompisar. Har inte sett hennes brorsa på flera år. Gick på Oleary's och var där hela kvällen. Kvällen gick fort. Berodde kanske på alkoholen men det gör inget. Jag hade roligt iallafall. Avslutade på max och sen for jag hem.

Har fått en ny datastol idag. En riktig eller vad man nu ska säga. Jätteskönt. Pappas jobb hade fått nya så jag fick en från dom. Så nu slipper jag sitta på en av köksstolarna. Är lite orolig att den ska göra märken i golvet men förhoppningsvis klarar jag mig annars får jag väl köpa en matta eller nåt.

Måste börja köpa julklappar snart. Iallafall fundera på det. Och köpa en födelsedagspresent till brorsan eftersom han fyller år snart. Ska bli jättekul när Emma och Jonathan kommer upp för att vara med och fira hans födelsedag. Och dricka lite alkohol såklart. Ska festa på lördagen och ska käka med mamma och pappa på fredagen. Kommer bli en kunghelg,

Förresten för dom som har missat det så är Leona Lewis kanske bäst.

The best you never had.

Inga kommentarer: