tisdag 13 november 2007

Tack för att jag fick retas med dig

Har haft en jätterolig eftermiddag. Tack vare att jag fick retas lite och ha en mycket rolig diskussion som jag absolut inte vann, men det var fortfarande roligt. Och det var huvudsaken.

Annars har jag inte gjort nåt speciellt idag. Pratat med lite folk. Ska träffa Sara imorron och gå en sväng på stan innan jag ska på ams och se om dom hittar på nåt skit. Har sökt lite jobb men förmodligen inte tillräckligt många. Får se om dom säger nåt om det.

Jag vill ha sommar!! Får inte säga så förrän i januari för att först är det nån som fyller år + brorsan och sen är det jul och nyår. Men efter det har jag tillåtelse att säga att jag vill ha sommar. Januari är en månad då det känns som att allt står stilla. Då har allt roligt varit och man bara väntar på att snön ska förvinna så det kan bli varmt igen. Tycker jag iallafall.

Har rensat en massa, på datorn, i livet, i garderoben och det känns jättebra. Känns som jag fått bort en massa negativa saker.
Läste dessutom på min darling Elins blogg att hon kanske ska göra sin praktik i Sundsvall och blir det så så blir jag jätteglad. Det var längesen vi fick ha henne här ett längre tag.

Var ut i lördags med en av mina andra darlings, Dinah. Var först på förfest hos Trudi och sen gick vi ut. Hamnade på Svensson's med folk ur ett hockeylag eller vad det nu var, det var iallafall jättekul.
Sen kom Sara ner och åt med mig på kebab city och sen for jag hem och sov. Jag tror jag är kär, i min säng. Den är helt underbart sjukt skön.

Ska kolla på en 2:a som jag blivit jättesugen på, men jag får se hur jag ska göra med det. Men kolla skadar ju aldrig. Har hört att den ska vara jättefin iallafall. Skulle behöva ett jobb för att kunna styra upp det, därför jag inte riktigt vet hur jag ska göra. Men som sagt, kolla skadar ju aldrig.

Ska kolla om det finns nåt roligt jobb att söka. Ha en trevlig kväll!

Inga kommentarer: