måndag 4 maj 2009

Datorlös

Har varit datorlös länge men nu har den kommit tillbaka. Inte för att jag är världsbäst på att sitta här men jag märkte att jag behöver den mer än jag trodde när den inte var här. För vanliga grejer som att betala räkningar, fylla på mobilen, fylla på busskortet och nu deklarera. Var tvungen att göra allt det på jobbet, men det gick ju bra det också.

Vet väl inte om det har hänt så mycket som jag inte har kunnat berätta om.
Har varit på samverkansdagar med jobbet, det var jätteroligt. Vi var på Björkuddens hotell och konferens vid höga kusten bron tillsammans med folk från Östersund centralen. Mycket roliga och intressanta dagar.

Har varit lite bråk som känns bättre nu. Allt känns bättre på den fronten. Jag hoppas det håller i sig.

Första sommarschemat jag fick var katastrofalt men det har löst sig nu. Nu är det bara lite annat tjafs men det löser sig förhoppningsvis det också. Får försöka att inte tänka på det bara.

Sista april jobbade jag. Och nu i helgen var jag först med Anna och sen åkte vi till Sara (Solle) som kom upp från Gbg och där blev jag kvar till 02.30 eller nåt. Det var jätteroligt att träffa henne. Jag hoppas hon kommer upp nåt mer snart för jag har ingen aning om när jag kommer ha tid att åka ner till henne.

Det känns faktiskt rätt bra nu. Jag hoppas det håller i sig.

Inga kommentarer: