söndag 10 maj 2009

I njurunda

Var längesen jag var här nu, i njurunda alltså. Tror inte jag varit hit nåt sen Johan och Bia var här med Ebba.
Anledningen till att jag är här är för att Micke kom hem från Åre igår så vi ska äta idag och så. Känns roligt att vara hela familjen igen.

Annars har jag bara jobbat. Eller jag var ledig igår och umgicks med Robin och med Johanna. Robin åt den godaste pizzan jag nånsin sett, det var på dagen. Sen på kvällen så kom Johanna till mig också gick vi ut och gick och sen satt vi på min balkong och pratade tills solen gick ner och det blev lite kallt. Då gick vi in och pratade ännu mer och drack te, jättetrevligt. Har ju knappt träffat henne nåt eftersom hon varit i Sälen så det var jätteroligt att hon stannade ett tag.

Och min kära barndomskompis Anna fyllde 25 år i torsdags (den 7:e) så jag skickade ett fint grattis sms till henne 00.02, och jag var först vilket var vad jag siktade på. Så nästa helg ska det firas ute hos henne och Tomas, det kommer säkert bli jätteroligt.

Jag som skulle slippa jobba helg hela första schemaperioden har självklart åkt på det iallafall. Jag jobbade idag, nästa helg jobbar jag lördag och är ledig söndag och helgen efter det är det precis likadant. Helgen efter det jobbar jag hela helgen. Får passa på att sova ut när man väl kan.

Pratade med världens bästa Victor alldeles nyss, det var jätteroligt. Kramas på dig!

Inga kommentarer: