måndag 18 maj 2009

Sri Lanka


Vi som åkte till Sri Lanka 2006 för 2:a gången i mitt liv, Emma, Jonte, Per och jag. Micke, mamma, pappa och Johan. Jag hoppas jag kan åka dit många många fler gånger och om det nu stämmer att tigrarna (alltså LTTE) är besegrade så kanske det inte är lika svårt och farligt som förut. Man får väl se, det måste förmodligen lugna ner sig där först i säkert 6 månader, om inte mer. Jag hoppas det blir bättre i landet nu så att fler turister kan åka dit och jag hoppas att kriget verkligen är över.

1 kommentar:

Monica sa...

Hej Jessica!
Vilken fin blogg du har och vilket fantastiskt fint kort på dig och din familj. Jag skulle också gärna åka till Sri Lanka, har en bekant som är född och uppvuxen där som träffat kärleken, Ove då han arbetade där. De törs inte heller återvända nu men förhoppningsvis snart. Vi ses på jobbet!