fredag 22 maj 2009

2 dagars ledighet

Var ledig igår och är ledig idag, bättre än såhär kan man inte ha det. Har bara varit hemma och tagit det lugnt. Var på hemköp igår och handlade lite annars har jag knappt rört mig utanför dörren och det har varit jätteskönt.

Har läst ut Magdalena Graafs bok "Det ska bli ett sant nöje att döda dig", den var bra. Håller på att plöja igenom min mängd böcker jag köpte på bokrean. Nicole Richies bok "Sanningen om diamanter" var också väldigt bra. Och nu läser jag Waris Diries "Smärtans barn". Har läst hennes andra böcker också och dom är jättebra dom med. Kommer inte ihåg vilka mer jag köpte då så jag vet inte riktigt vilka böcker jag läst av dom som jag köpte.

Imorron börjar jag 07.10 så ska försöka komma i säng i tid ikväll. Var så skönt igår när jag kunde sova tills jag vaknade av mig själv, förutom att mamma ringde 11.00 och jag fick nåt sms nångång efter det, men annars sov jag till 12.30, jätteskönt och behövligt. Var ändå trött när jag borde igår kväll så jag gick och la mig då och vaknade vid 10.00 imorse så det blir nog inga problem att komma i säng i tid ikväll.

Ibland är det så skönt att du ändå är som du är, även fast vi är så sjukt olika. Men det underlättar ändå på nåt vis fast det fortfarande finns saker jag skulle vilja att du gjorde annorlunda, och du tycker säkert att det finns saker som du skulle vilja att jag gjorde annorlunda så det jämnar väl ut sig. Men det finns mycket du har blivit bättre på och det tackar jag väldigt mycket för.

1 kommentar:

Anonym sa...

hej vännen.Hur är det?
Hoppas du har det bra och inte jobbar ihjäl dig ! =)
mor o far o jag har städat ur min lillstuga så du får komma på besök i sommar =)

kram