måndag 1 juni 2009

1/6 -09

Är ledig idag, jätteskönt. Har varit ute och gått, duschat och nu tar jag det bara lugnt. Ska ut och äta med Anna ikväll, det ska bli roligt. Jag hoppas det varma vädret håller i sig hela sommaren, men sån tur lär man väl inte ha.

Brorsan har åkt till Varberg för att jobba där i sommar. Han åkte i fredagskväll. Känns ju en aning tråkigt men jag är glad för hans skull. Han vill inte vara i Sundsvall just nu och allt blev jättebra i Åre så jag hoppas det blir det i Varberg också. För tillfället bor han hos morbror Peter men han ska väl kanske bo i nåt personalboende när det finns nåt ledigt. Det som är roligt är att jag kan låna hans lägenhet när det kör ihop sig med jobbet och så, och det är ju bra. Sov där från lördag - söndag då bussarna inte riktigt stämde med jobbet.

Tack Chris för ditt stöd, jag kände att jag behövde hjälp från nån annanstans så tack för att du lyssnade och för det du sa. Jag uppskattar det jättemycket.

Det är så mycket som handlar om ärlighet och tillit och jag förstår inte att du inte förstår det. Jag blir så sjukt less när du håller på, och besviken.

Jag vill ha mitt liv tillbaka.

Inga kommentarer: