lördag 16 maj 2009

Den här veckan

Den här veckan har gått fort. Jobbade först måndag - onsdag fast på onsdagen hade jag APT (arbetsplatsträff) så jag satt inte i bordet och på torsdagen var jag ledig.

Efter APT 'n var jag och Elin ut till birsta för 2:a gången på väldigt kort tid (brukar inte komma ut dit så ofta). Eftersom min APT drog ut på tiden 40 min så blev vi lite sena. När vi kom till ikea handlade jag lite grejer som jag skulle ha och ännu mer som jag inte skulle ha, som vanligt. Elin handlade lite grejer till Roberts syster som hon sen skulle köra upp till Skellefteå, alltså dagen efter när hon åkte hem. När det var klart och vi fått det vi skulle ha på utlämningen och fått in allt i bilen efter lite pusslande så var klockan helt plösligt 18.40 (vet inte riktigt vart tiden tog vägen för jag tyckte vi var snabb inne på ikea ändå) så då gick vi och åt och sen kollade vi i lite affärer inne på birsta och hittade självklart nåt i sista minuten så vi var väl bland dom sista ut därifrån. Det var iallafall en mycket trevlig dag.

På torsdagen åkte jag ner till stan och åt lunch med Therese. Det var ett tag sen vi åt lunch så det var jättetrevligt. Sen köpte jag en present till 25 åringen som ska firas idag och sen åkte jag hem. När jag kom hem var jag först ute och gick med Johanna och sen åkte jag och Petra till sidsjön och gick runt där. Det var skönt att gå så mycket och det kändes i benen när jag kom hem och dagen efter.

Igår jobbade jag och sen åkte jag ut till vallen och såg när Essvik vann över Söder, en mycket vacker syn. Efter matchen åkte jag hem till mamma och pappa där brorsan också var och umgicks lite med dom innan vi fick skjuts in till stan.

Och nu hoppas jag på bra väder tills ikväll så att Annas firande blir så lyckat som möjligt.

Och du fick inte heta det du heter idag heller, ST är sämst.

Inga kommentarer: