fredag 17 april 2009

Förra året

Förra året var ett hårt år. Mycket skit hände som man inte vill vara med om.

- Agge försvann och utgången blev inte alls som jag trodde.
- Victor tog livet av sig.
- Jag blev sjukskriven, igen.
- Det var 5 år sen Nathalie försvann.
- Han och jag blev ingenting av en anledning som jag fick reda på 3 månader senare och hade inte Johanna frågat och han inte varit full så hade jag förmodligen inte vetat om nånting än idag.

Jag hoppas det här året blir bättre.

Jag vet att du och jag måste prata, eller jag måste prata med dig iallafall. Jag vet bara inte allt jag vill säga än och hur jag ska säga det för att du verkligen ska förstå. Som vanligt så måste nånting hända, nånting ändras och ändringen ska inte vara tillfällig. Det har ju hänt nåt sen förra året men det räcker inte. Sen den helgen så ändrades så mycket, egentligen till det bättre, iallafall för mig. För jag insåg att jag behöver tänka mer på mig, det kan inte fortsätta som förut och det kommer inte göra det. För jag vill inte hamna i samma skit igen. Jag är värd så mycket mer och så mycket bättre än det.

Inga kommentarer: