tisdag 14 april 2009

Så var man igång igen‏

Nu har jag jobbat i lite mer än en vecka och det känns skönt och väldigt roligt att vara tillbaka.
Lite grejer som inte riktigt är klart än men det är ju som det ska vara.

Var ledig påsken och den firades ute hos mamma och pappa tillsammans med en större del av familjen Vängberg. Var bara Niklas som inte var med. Det var jätteroligt att träffa Nina, jag kommer inte ens ihåg när jag träffade henne sist. Så maten var jättegod och sällskapet var jättebra.

Var ute och körde lite bil i söndags också, det var jätteroligt. Jag och pappa hamnde i Kovland till slut. Då vände vi och körde tillbaks igen. Fick lite gravad lax och sås också när han kom, mycket gott.

Annars har det inte hänt så mycket. Elin blir nog kvar här nästa helg så jag får se om vi hittar på nåt. Jag jobbar ju självklart den helgen men jag jobbar förmiddag på lördagen och eftermiddag på söndagen så det går nog att få ihop iallafall.

Du och jag är inte 100 än.

Inga kommentarer: