torsdag 2 april 2009

Inte ett aprilskämt

Gårdagens inlägg var inte ett aprilskämt om det nu var nån som fick för sig det.

Så imorron ska jag jobba igen och nu har jag ränt runt lite här för att hitta rätt på skorna som jag hade på jobbet, och vattenflaskan, fast den var lättast att hitta för den stog iallafall där jag trodde att den skulle stå.

Igår var Elin här och hjälpte mig att städa ur min garderob, väldigt behövligt så tack för det. Vi hittade igen en massa kläder som jag inte kom ihåg att jag hade. Också fick vi bevisat att det skiljer sig väldigt mycket på storlekar. Trodde inte jag skulle komma i nåt som är xs men det gör jag tydligen.

Idag har jag ätit lunch med Therese och sen åkte vi ut till njurunda och tände ljus på hennes mammas grav och på Nathalies grav.


Och nu har jag dammsugit bort sandlådan i min hall.

Mycket bra låt
Busta Rhymes - Arab money
http://www.youtube.com/watch?v=qd1D9T1koCI

Inga kommentarer: