fredag 30 januari 2009

Sjuk

Jag är sjuk, mer än vanligt för dom som tänkte nånting. Blev dålig i måndags och natten mellan måndag och tisdag sa allting som har med friskhet att göra hejdå och övergav mig. Vaknade med en näsa som var så igentäppt att den var obefintlig, feber och förmodligen en massa andra saker som jag var för trött för att komma på. Idag känns största skillnaden mot att det börjar bli bra men näsan funkar fortfarande inte när man ska sova så speciellt mycket sömn blir det inte. Sen har jag ont i halsen och hostar. Förhoppningsvis försvinner det snart det också.

Skulle egentligen ha jobbat 6 dagar den här veckan och det blev inga alls bara sådär. Det känns ju hyfsat kasst. Min sista chans att tjäna pengar på vem vet hur länge också går man och blir katastrof dålig. Har ingen aning om vad det kommer från heller. Har varit en aning stressad över att inte kunna jobba, men hade jag åkt och jobbat innan jag kunnat skulle jag förmodligen bli ännu sämre. Det misstaget har man ju gjort några gånger bara för att man varit så stressad att komma tillbaks till jobbet.

Så förlåt Therese att det tog sån tid innan jag svarade på ditt sms men jag har inte varit så aktiv med min mobil.

Inga kommentarer: