fredag 30 januari 2009

Åre

Var till Åre förra helgen och hälsade på min bror och det var jätteroligt. Stugan som dom bor i är skitsnygg med bastu och allt möjligt. Bra utsikt har han också och inte speciellt långt till jobbet.
Kollade på hans jobb också och det var fint och alla där var jättetrevliga. Roligt att få ansikten på dom han jobbar och bor med så man vet vilka han pratar om när han säger nåt namn. Alltså han bor inte med alla han jobbar med men med 2 av dom.
På kvällen så åt vi på hans jobb och maten var jättegod. Kändes tråkigt att åka hem igen och lämna kvar honom där.

Min mp3 har kommit tillbaka till stan och det är ju jättebra. Nu återstår bara det där "lilla" problemet att det bara är Micke som kan hämta ut den och han kommer inte till Sundsvall förrän i april. Det problemet måste vara löst innan den 10:e annars skickas den tillbaka till komplett. Det är ju en utmaning det också.

1 kommentar:

Anonym sa...

Helldollface, går bra för oss att inte gå om varandra. Not! Jag är hemma till veckan..är lite mycket nu så jag har inte orkat svara..letade upp din blogg nu o har lus läst det :) hoppas du blir piggare söt, jag hör av mig till veckan! Stor kram!