måndag 19 januari 2009

Jag är inte bitter

Bara lite trött.

Ska snart åka och träna och sen hem och sen upp till Anna och äta lite mat och sen åka till nordic och kolla på fotboll. Det blev ju inget förra måndagen och kommande måndagar kommer jag tyvärr jobba eftermiddag så jag kommer missa alla andra matcher Essvik spelar i inomhusligan.

Ska skicka in min mp3 idag och hoppas på det bästa, att den blir fixad snabbt så jag får tillbaks den och kan börja använda den. Världen är väldigt tråkig utan musik.

På lördag ska jag åka till Åre och hälsa på Micke, det ska bli roligt. Så jag får se vart han jobbar och deras alpstuga som dom har hyrt och bor några stycken i, galningar. Det vart hans nya boende. Hade inte riktigt fattat att dom skulle hyra en alpstuga men så blev det iallafall.

Inga kommentarer: