torsdag 15 januari 2009

Annars så

Jaa det har väl inte hänt så mycket. Har fått bekräftat av min chef att jag inte blir kvar efter 15:e feb eftersom nuvarande schemaperiod är slut då och nästa sträcker sig över tiden då jag kommer bli LASAD så då kommer jag slutar den 15:e. Jobbar sista dagen fredag den 13:e (ironiskt nog) för jag är ledig sista helgen. Fick även höra att det var någon annan som sagt åt honom att prata med mig. Vet inte hur mycket inverkan det hade men. Efter det är jag iallafall arbetslös och det suger ju rätt hårt. Fick ett jobb tips av Alex och det var jättesnällt av henne så jag ska väl kolla upp det.

Min mp3 som jag fick i julklapp funkar inte så jag måste skicka tillbaks den och krångla på, blev en aning less när den la ner. Jag hoppas det går fort för jag kan inte direkt låna Salles hela tiden, känns ju lite taskigt. Och han vill förmodligen ha den själv när han ska till skolan.

Är faktiskt sugen på att plugga men att komma på till vad är ju inte direkt det enklaste. Sen undrar jag hur jag ska kunna behålla lägenheten och allt om jag gör det. Eller om jag ska flytta och plugga någon annanstans och då är ju frågan vart.

Förutom att jag inte har nåt jobb efter 15:e feb så trivs jag väldigt mycket just nu. Visst det finns fortfarande saker man stör sig på och kan fundera på tills det känns som att huvudet ska sprängas (vilket jag är expert på att göra) men att fråga personen det gäller är faktiskt inte speciellt svårt. Och det besparar en en massa funderande.

Skulle egentligen åka och kolla när Essvik spelar inomhusligan ikväll (dom möter GIF Sundsvall, inte a-laget) men efter lite övervägande med den andra här hemma så kom vi fram till att det kanske är bättre att ta det på måndag så det blev så istället. Så nu ska jag väl diska och greja lite och sen kolla på tv tills jag får höra hur det gick.

Så hejdå då.

Inga kommentarer: