torsdag 1 januari 2009

Min nyårsafton

Jag hade en väldigt bra nyårsafton. Det gick bra att jobba och allt var bara bra. Vi satte upp lite serpentiner och dekorerade så det blev lite nyårsaktigt och vid 12 slaget sköt vi party poppers och skålade.

Det blev väldigt mycket mat men det var bara god mat och som någon sa, det är bara nyårsafton en gång per år. Så när jag åkte hem vid 02 så var jag nöjd, mätt och glad. Jag somnade väldigt fort och sov hela natten. Jätteskönt.

Jag är glad att jag for hem mellan passen. Det var skönt att få komma hem och vila lite och umgås lite. Sen åkte vi ner till stan samtidigt och jag åkte vidare till jobbet.

Jag fick en massa trevliga nyårs sms igår men det bästa var när jag pratade med Sara och när Victor ringde. Victor som är bäst och sötast och underbarast i hela världen. Det var så roligt att han ringde. Så min nyårsafton var jättebra.

God fortsättning!

Inga kommentarer: