fredag 8 augusti 2008

Tillbaks på jobbet

Efter 4 dagar hemma är jag tillbaks på jobbet. Lite trött och stört ont i halsen men jag hoppas på att det går över. Fick reda på när jag kom hit idag att jag var tvungen att göra ett passbyte som innebär att jag missar middagen med jobbet på måndag. Känns hyfsat tråkigt. Vi som la den så att jag skulle kunna vara med eftersom jag missat tidigare när det har varit nånting med jobbet, men nu kommer jag alltså inte kunna vara med igen.

Åkte båt i onsdagskväll på ångermanälven med mormor och morfar, familjen, Elin, Frida, Mona och Mats. Vi åkte till högakusten bron och tillbaka och fick mat på båten. Jättemysigt men jag var ganska slut så jag kände mig inte så trevlig. For ut till njurunda igår och umgicks lite mer med mamma, pappa och mormor och morfar. Måste ju passa på när dom är här eftersom jag inte vet när jag kommer kunna ta mig ner till dom.

I fredags var jag och Quiomar ut till Perre i matfors och umgicks. Fick mat och efterrätt också hade vi med oss vin. Det var jättemysigt. Har inte träffat honom på över ett år. Vi blev kvar där i 3 timmar. Sen kom Quimmes Magnus och hämtade oss och eftersom mitt krogsällskap dunstat så for jag med dom till nolby och satt där ett tag innan vi for och kollade på deras hus och sen for jag in till stan. Träffade Salle på krogen men blev inte kvar där så länge innan vi åkte hem. Vet inte ens vad jag ska säga om den kvällen. Alltså efter middagen hos Per-Erik.

Fick första bilden på Plutt också. Jätteroligt. Mamma och pappa kommenterade att det var svårt att se vem det var likt. Dom är rolig dom. För dom som inte vet så är Plutt min bror Johans barn. Och nej, han/hon ska inte heta Plutt. Det är mer ett namn tills barnet kommer och dom kan bestämma ett annat namn. Dom vill inte veta om det är en tjej eller kille men dom har funderat på några namn. Tror killnamnet var klart men dom var inte riktigt klar med vad det skulle bli för namn om det blir en tjej.

Sist men inte minst vill jag tacka för det jättefina och bra stödet jag fått från Salle, Sara och Johanna dom senaste dagarna. Och mamma och pappa såklart. Ni är bäst!

Inga kommentarer: