torsdag 14 augusti 2008

En såndär dag

Idag är en såndär dag, en såndär dag då man inte kan sätta fingret på vad det är som är fel egentligen. Jag vet att nåt måste ändras, men vad? Det känns som att nåt måste hända, men vad? Finns några saker som jag skulle kunna komma på men jag vet inte om det bara känns så för tillfället eller om det är nåt som jag verkligen borde göra nånting åt. Och det är ju dumt att sätta igång en massa skit om det ändå inte kommer göra nån skillnad, eller om jag t.o.m. kommer må sämre av det. Därför måste jag vänta.

Skulle vilja åka nånstans och bara ta det lugnt, stänga ute hela världen och bara vara tills allt känns bra igen. Men jag kan inte. Jag måste tillbaks till jobbet så fort som möjligt och just nu vet jag inte riktigt hur det ska gå till, men veckan är ju inte slut än.
Man ska inte vara sjukskriven när man är (snart) 23 år. Jag är så stressad så jag har glömt bort hur man slappnar av. Och mitt huvud snurrar för mycket för att kunna slappna av. Jag har iallafall bokat läkarbesöken så nu slipper jag tänka på det.

Och det var allt jag orkade skriva för tillfället..

Inga kommentarer: