måndag 3 januari 2011

Hur jag vill att en kille ska vara

Jag tänker inte skriva snäll, rolig osv för den som vill ha en dum och tråkig kille måste ha blivit tappad i golvet lite för många gånger när dom var små.

Men:
- ÄRLIG!
- Ska kunna prata, vara öppen.
- Kunna lyssna.
- Ska kunna finnas där när nåt är jobbigt och trösta när man är lessen.
- Hjälpa till utan att klaga eller sucka.

- Be om ursäkt/säga förlåt utan att försöka komma med tusen bortförklaringar först.

Sen kommer jag självklart för tillfället inte på nåt mer. Däremot så har jag redan kommit på 2 som inte riktigt passar in i beskrivning, en av dom flög all världens väg på engång.

I´d rather slip and fall in shit then fall in love with you!

Nu ska jag försöka städa för tusende gången, det är verkligen inte det roligaste man kan kan göra.

Inga kommentarer: