onsdag 19 januari 2011

Dag 1

Första dagen ledig av 2. Hittills har jag varit på stan och käkat lunch med Maria N och ikväll ska jag fika med Sara E. Först tänkte jag träna också men jag tappade helt suget, får väl göra nånting åt det imorron. Störigt att när man för en gångs skull får till maten så tappar man suget helt att träna. Fast det kan säkert ha nånting att göra med hur jag tycker det går på jobbet. Efter det har jag knappt nån ork kvar.

I fredags tränade jag iallafall yoga på jobbet och jag tror aldrig jag har känt mig osmidigare nån gång i hela mitt liv, men det var iallafall roligt. Det skulle jag lätt kunna göra om fast hellre på jobbet än på gymmet för dom som tränar yoga på golds har förmodligen gjort det länge. Lotta som höll i yogan på jobbet var jättebra. Efter det bubblade och bastade vi, det var jätteskönt. Synd att man gör sånt så sällan. Det är skönt att bara duscha och basta men det gör jag nästan aldrig heller även fast jag kan göra det på gymmet. Jag får se till att göra nånting åt det.

Kom att tänka på att jag inte lagt ut några bilder från Johan och Bias bröllop än, får se till att göra nånting åt det. Bästa och finaste som hände under 2010.

Inga kommentarer: