torsdag 4 november 2010

Äntligen!!

Igår fick jag veta att min förlängning är klar och jag kan inte ens förklara hur skönt det känns. Nu har jag jobb till januari, helt underbart!

Annars har det inte hänt så mycket, det är mest det jag har väntat att få svar på. Mitt avtal går ut på söndag så det har varit mer spänt än jag trodde märkte jag när allt släppte när Maria ringde och berättade att det var klart.

Min mamma och pappa firade 30 årig böllopsdag den 25:e okt så i fredags var jag ute i njurunda och åt och drack en massa gott. Dom är så söta och jag hoppas att jag får fira det nångång tillsammans med mina barn. Dom fick en kryssning av oss allihop (Johan, Bia, Micke och mig) som vi ska åka på allihop nån gång nästa är. Helgen spenderade dom på hasseluddens spa tillsammans.

Inga kommentarer: