fredag 2 maj 2008

Välkommen helgen

Idag hade jag ett efterlängtat kortpass, 7.10-13.20. Dom passen tycker jag om. Egentligen så var det här första jag hade för mitt förra kortpass jobbade jag längre så Jocke kunde komma senare. Snäll som man är, hehe.

Efter jobbet åkte jag buss till stan eftersom min fot inte riktigt är storleksanpassad än. Var rätt intressant att knyta skorna helt olika. Men nu får ju foten plats i skon iallafall. Nu väntar jag bara på att den ska återfå normalstorlek och att tårna ska börja fungera igen.

Träffade Marie och irrade runt i stan i jakt på ett ställe att fika på. Det gick väl sådär. Vi hamnade tillslut på det stället vi sa från början att vi inte skulle gå till för att det inte var nå bra där. Men det var minst folk där så vad gör man. Vi velade ett tag innan vi visste vad vi skulla ha och det var inte speciellt gott det vi åt heller.
Sen pratade vi en massa och redde ut lite saker och hamnade väl på "samma sida" till slut. Så för mig känns det bra och jag är nöjd. Jag hoppas du är det också Marie.

Var lite velig om vad jag skulle göra ikväll men jag tror jag och Therese har bestämt oss för att skippa stadshuset. Jag orkar inte röra på mig och hon ska upp och jobba imorron. Känns lite jobbigt att behöva göra sig i ordning nu. Sen vill jag nog helst ta det lugnt. Får se om det blir nån utgång imorron med Sara (Solle) istället.

Annars händer det inte så mycke. Känns som det jag inte vill ska stå stilla står stilla. Tråkigt.

1 kommentar:

Anonym sa...

ja, jag är också nöjd ;)

Kram!
m :D