lördag 17 maj 2008

Alla sätt är bra utom dom dåliga

Det heter väl så. Sitter på jobbet och hoppas att det inte tar sån tid innan klockan blir 2. Dom första timmarna har faktiskt gått rätt fort. Och för ett tag sen bytte nattpasset av eftermiddagspasset och det blev 4,5 timmar kvar innan jag får gå hem. Eller ja, gå ska jag ju inte göra eftersom jag fått stränga order av ca. 4 pers att inte göra det, så det blir väl taxi. Har inte orkat ringa och beställa nån än men jag ska göra det snart. Vägrar ringa när jag slutar och behöva vänta 20 minuter eller nåt. Då vill jag åka hem och sova. Om jag inte kommer vara för pigg vilket jag inte hoppas.

Imorron blir det lugnt. Är ledig. Ska eventuellt kolla på en dansuppvisning men jag vet inte hur det blir med det än. Får väl veta det när jag kommer hem eftersom nån har sämst minne på planeten.

Har även sovit konstigt så jag har sjukt ont i vänster axel och en del av nacken. Jag hoppas det inte blir värre inatt.

Vännen, jag kommer inte svika dig och lämna dig i sticket, om du funderar på alla kanske lite konstiga frågor jag ställde idag. Det känns bara som det måste hända nåt, men det vet du ju redan.

Folk verkar vara knäpp idag.

Inga kommentarer: