torsdag 1 maj 2008

Glatt Nytt Maj! (inte mitt påhitt)

Helgen var jättebra + måndag och tisdag.
Allt jag tänker säga, så ha ha till alla nyfikna människor. Näerå men allt har varit jättebra.
Var ut i fredags. Var svintrött (men det var lätt värt det, iallafall förfesten) så innan 1 var jag hemma och sov. Fick sms på natten och även fast jag hade mobilen på fullt ljud och mindre än en halvmeter från mitt öra så vaknade jag inte. Så pigg var jag.

Sista april (igår) sov jag bort. Var en del av den på akuten och resten hemma på min soffa. Hade tänkt njuta av att sluta tidigt och bara vara hemma och ta det lugnt men riktigt så blev det inte.
På akuten konstaterades det iallafall att jag nog har en inflammation i ett muskelfäste. Min högerfot är lika stor som 2 av mina vänsterfötter. Och det är inte skönt kan jag lova.
Har ätit p-piller lite för länge så först var det prat om en ev. blodpropp men det var det som tur inte.

Så så ser det ut i dagens läge.
Får se om det blir nåt Marie imorron. Har inte kunnat kolla min mobil nu när jag jobbat så jag vet inte om hon svarat på mitt sms men det har hon säkert.

Ska försöka ta reda på hur bussarna går så jag kommer hem, kan ju vara en fördel har jag hört.

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack for intressant blogg